Met deze blog wil ik jullie meenemen in mijn verhaal.

Ik wil jullie vertellen hoe het voor mij voelde om Burn Out te zijn.
Iedereen heeft zijn eigen verhaal en zo is dat ook in een  Burn Out.
Bij ieder persoon vindt het zijn oorsprong in andere oorzaken of omstandigheden.

Mijn blog is ook niet bedoeld om af te komen met goede raad...want wat je zelf wel zal voelen als je Burn Out bent..is dat je je eigen pad moet volgen en alles op je eigen tempo zult moeten doen.
Niemand kan je zeggen hoelang het gaat duren of hoe je beter kan worden....dit zul je allemaal zelf moeten uitzoeken.
Het enige wat ik wel wil meegeven is dat het heel hard kan helpen om eens je eigen verhaal te schrijven.
Tijdens mijn Burn Out heb ik ook af en toe geschreven en als ik die dingen nu terug lees, besef ik pas hoe diep ik heb gezeten.
Ik kon mijn verhaal  maar pas schrijven als ik beter was...als je niet meer zo zwart/wit denkt, als je terug wat energie door je lijf voelt stromen....
Ik heb het geschreven op een moment dat ik begon te beseffen dat dit alles wel een reden had...en dat ik uit dit jaar wel lessen kon trekken hoe ik mijn verdere leven wilde opbouwen en en hoe ik wilde leven.
Mijn verhaal neerpennen heeft mij het inzicht gegeven in hoe ik in een Burn Out ben geraakt...wat mijn zwakke punten zijn , maar ook wat sterke punten zijn.
Door het schrijven kreeg ik terug meer zelfvertrouwen in mijzelf.
Ik kreeg  het gevoel dat het voor mij nog wel mogelijk is om mijn weg terug te vinden in deze maatschappij.

Daarom wil ik jullie aanmoedigen om dit ook te doen!
Doe het voor jezelf....in een boekje , een blog,...maakt niet uit op welke manier, maar het kan je helpen een nieuwe weg te vinden in het leven!
Ik wens jullie veel succes!
x
Lies

Reacties

Populaire posts